Spartak profită de interesul slovacilor pentru Steaua, punând în vânzare materiale promoționale în culorile roș-albaștrilor
„Ne batem cu un gigant al Europei”, „Spartak joacă împotriva câștigătoarei Cupei Campionilor” sau „Fotbalul mare se joacă la Trnava” sunt numai trei din titlurile pompoase folosite de presa din Slovacia după ce Spartak Trnava și-a aflat adversarul din Europa League. Vestea că echipa lor va da piept cu o formație cu tradiție i-a determinat pe șefii clubului slovac să ia o serie de măsuri care să maximizeze veniturile, chiar și în situația în care Spartak nu se va califica în play-off. Astfel, la magazinul oficial al clubului au fost puse imediat în vânzare tricouri special create pentru partidă. „Noi suntem Spartak” este inscripționat pe bust, iar sub mesaj sunt stemele celor două echipe care vor juca returul diseară.
„Plătim patru salarii cu banii din bilete”
Prețul la care au fost puse în vânzare este de 5 euro, la fel ca cel al fularelor pe care este scris „Spartak – Steaua, 9 august 2012, Europa League”. „Lumea a venit la magazin și a cumpărat destul de multe tricouri. Avem de toate mărimile și cred că am reușit să vindem câteva mii în ultimele 4 zile”, a dezvăluit responsabilul magazinului oficial al slovacilor. O altă măsură luată de șefii lui Spartak a fost modificarea prețului biletelor. Acestea aproape că s-au dublat față de cât erau nevoiți slovacii să plătească pentru partidele din întrecerea internă, ajungând până la 9 euro pentru tribune și 7 pentru peluze. „Partida cu Steaua este o afacere care ne aduce aproximativ 200.000 de euro încasări, o sumă importantă pentru noi. Din acești bani putem plăti salariile pe un an pentru cel puțin patru fotbaliști”, a mărturisit ofițerul de presă al lui Spartak.
Gazdele se așteaptă ca până la ora meciului să fie epuizate toate cele 17.500 de bilete scoase la vânzare
5 euro costă cel mai scump bilet la un meci al lui Spartak din prima ligă a Slovaciei, cele de la peluză fiind 4 euro
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER